Re: jaka marka/maszyna na serwer ?

> Z G2 nie było zadnych problemów (szkoda ze go juz nie ma w
> sprzedaży) , wypuscilem kilka takich maszyn i wszystkie działaja
> stabilnie
> Problem z G3 zaczyna sie juz od instalki .....
> Brak obslugi  kontrolera sata w kernelu z distro , brak rzetelnego
> wsparcia w HP POLSKA ....
>

> Pozdr
> Greg

Witam
Ja mam G1 na serwerze dzieli łącze ,serwer http/ftp działa ,ściąga
za mnie obrazy iso , bezproblemowo wszystko działa ;]
15 userów czy więcej uptime 100% - w sumie jestem Junior Admin heh
;d Aha i cichutko chodzi jeśli narzekasz na te nowe HP to fajne się
wydają HP Vectra nie miałem problemów ładnie śmiga chyba z 6 juz
konfigurowałem :)
Pozdrawiam

<<<===>>>
Wojciech Stępniak || GG:2471749  || JID:djlinux@chrome.pl