Re: zawieszanie sie serwera na uslugach - pilne

Shrek napisał(a):
[...]

> Mam podobny problem. Na jednym z moich serwerów, od jakiś trzech
> tygodni, wiesza mi się imap, ssh, widzę przy zawieszeniu że cron
> generuje wiele swoich procesów ale nie wiadomo dlaczego, zatrzymanie
> niektórych demonów się nie zawsze udaje, init 6 czy reboot nie
> restartuje serwera. Cron wykonuje tylko 1 prosty skrypcik działający już
> 2,5 roku. W logach nic nie widzę niepokojącego.

Mam wrażenie, że przyczyną jest problem z alokacją pamięci. Jak pisałem
sytuacja zaczęła się po jednej z aktualizacji systemu ze trzy tygodnie
temu. Stosuję 'etch' z własnoręcznie przekompilowanym jądrem 2.4.31. To
jądro działa jednak poprawnie na innym serwerze z 'etch'.