Re: zawieszanie sie serwera na uslugach - pilne

bieniu gras napisał(a):
> Witaj lista!
>
> mam nietypowy problem z serwerem
>
> nic nie wskazywalo na jakiekolwiek problemy ale nagle przestalo w nim
> wszystko dzialac, no prawie bo apache + mysql + php dzialalo
> ale np ssh ftp itd byly jakby zawieszone - dostawalem time outy

Mam podobny problem. Na jednym z moich serwerów, od jakiś trzech
tygodni, wiesza mi się imap, ssh, widzę przy zawieszeniu że cron
generuje wiele swoich procesów ale nie wiadomo dlaczego, zatrzymanie
niektórych demonów się nie zawsze udaje, init 6 czy reboot nie
restartuje serwera. Cron wykonuje tylko 1 prosty skrypcik działający już
2,5 roku. W logach nic nie widzę niepokojącego.