Re: locales

On Sat, Mar 25, 2006 at 12:59:21PM +0100, stentor wrote:
> Witaj debian-user-polish!
>
> majac nadal problem z locales powodowanymi przez niestabilne libc6
> zgodnie z radami postanowilem usunąć na siłę komendą dpkg -purge
> --force-all libc6 i wyczyscilo mi wszystkie pakiety az milo z tymze
> nic mi nie zostalo, nawet sam dpkg :|

Kto Ci doradził wyrzucenie libc6!?

> czy da sie "odwrocic" ta sytuacje ?

Ciężko. Jakiś busybox by trzeba wykorzystać by mieć chociaż trochę
narzędzi. Albo odpal z płytki i spróbuj pomieszać w opcjach dpkg/apt by
instalowały na tym systemie.

Ale ogólnie teraz masz na tyle nieciekawą sytuację, że bez wiedzy trochę
bardziej zaawansowanej masz raczej widmo reinstalacji przed sobą.

NIGDY NIE USUWAJ LIBC6. Zakonotuj sobie to gdzieś :P

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland