Re: sgml xml docbook - generowanie dokumentów

On Fri, Mar 24, 2006 at 09:01:28AM +0100, Grzegorz Szymański wrote:
> Otóż spawa wygląda tak. Przygotowałem sobie dokument w formacie docbook,
> napisany w xml. Kiedy próbuję go zweryfikować pod kątem poprawności:

Miałem podobny problem z docbook-tools. XML to nie SGML, a w pewnym
sensie jego uproszczony "podzbiór", może stąd wynika problem. Spróbuj
konwersji za pomocą narzędzia "xmlto", też dokonuje walidacji. U mnie
wersję XHTML generuje bez problemów (niestety mam problem z PDFami,
jeśli uda Ci się go rozwiązać, byłbym wdzięczny za kontakt).

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne