Re: Licznik ruchu w sieci

Infect napisał.
> Witam po przerwie
> Dzieki wszysktim za odpowiedzi , dlugo sie nie odzywalem bo jakis los
> ukradl mi konto , wlasnie je odzyskalem :] jeszcze raz dzieki za pomoc
> , zainstalowalem ipfm i dziala pierwsza klasa :]
Witam.
Och chyba chcales wyslac do grupki debianowej.
Od razu przesylam w cytacie. Juz ja nie pamietam
moze poprzedniio powiedzialem o czyms takim rowniez
Wielka Siostra - Big Sister. Byl o nim kilka miesie4cy temu na
Drugim Zimowisku Linuxwym TLUG-u w Pucku wyklad. Wiecej
pod http://linux.gda.pl/spotkania/sp_13.html
http://linux.gda.pl/spotkania/sp_13/bigsister.pdf
Linki na niektrych zdjeciach
pod http://linux.gda.pl/Puck-20060113-lenyo/
http://linux.gda.pl/Puck-20060113-kala/
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0