Re: mysql i apache, proftpd - ile wytrzyma?

06-03-22, Tadeusz Prokocki <prokocki@efekt.pl> napisał(a):
> Jak myslicie ile potrafi wytrzymac apache i mysql
> po ilu trzeba postawic nastepny serwer.
> Jak sprawdzic przepustowosc i tzw.
> wąskie gardła ?
> Serwer daje rade po uptime w normie
> ale program pewnie juz nie daje rady.
> Pozdrawiam

u mnie na jednym serwerze z nptl wiesza sie na 20 połączeniach i 10
mbit transferu (amd k-6 300 MHz, 128 ram, dyski w PIO) aczkolwiek na
2x Pentium IV D z 2GB ramu na dualu jeszcze nigdy nie miałem znacznego
obciążenia przy równoczesnym 1000 połączeń i 16 mbitach transferu.

zapewne mógłbyś przenieść troszkę "domyślenie się" o co ci dokladnie
chodzi z odpowiadających na ten wątek na Ciebie samego ;)

domyslam się że chodzi ci o programy do obciązania mysql przez apacha.
niestety tu nie pomoge ;)

Miłego dnia

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com