Re: CRM na Debianku

06-03-22, Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> No myśmy swojego czasu oglądali sugara, ale w starszych wersjach był
> jeszcze (jak na nasze potrzeby) nie dość dobry. Obecnie przymierzamy się
> do wdrożenia aktualnej wersji ponownie.
> Dorobił się nawet jakiejś kontroli uprawnień :-)
jesli chodzi o kontrole uprawnień ( która jest implokowana przez
strukturę pracy grupowej) to zapewne egroupware spełni Twoje
wymagania. Aplikacja jest dojrzała, jednak z paczki debianowej
instalki nie polecam. Zdecydowanie bardziej rozwinięta jest na
egroupware.org (a ze stabilnością nie ma problemu).

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com