Re: debian - amd64

Hej!

On Sat, Mar 18, 2006 at 07:49:24PM +0100, sm0q wrote:
> Jak doniosl wywiad/kontrwywiad dnia Sat, 18 Mar 2006 08:32:56 +0100
> tesowałem na Sun v20z (2x Opteron 248) i działa super (serwer bazodanowy,
> apache i postfix z ssl, samba jako PDC, bind i dhcp) i działał super.

To ja tez sie przylacze do grona osob zadowolonych z AMD64 - bedzie nas
jeszcze wiecej :) Mamy w pracy SunFire'a v40z (2x Opteron 848). Od kilku
miesiecy chodzi na nim serwer pocztowy (Courier, Apache 1.3, MySQL 4.0,
Amavis, ClamAV, ArcaVir, Spamassassin) dla paru tysiecy uzytkownikow.
Jak do tej pory dziala bez zarzutu.

BTW, gdybym teraz mial kupowac notebooka, to powaznie bym sie
zastanawial nad modelem z AMD64.

Pozdrawiam,

P.