Re: Drukowanie z wine

Dnia poniedziałek, 13 marca 2006 14:53, Wojciech Ziniewicz napisał:

> gratuluję i zazdroszczę dociekliwości ;)
To ja może jeszcze dodam że odkryłem prawdziwą przyczynę problemu:
Polecenie lpr jest dostarczane albo za pomocą pakietu lpr albo cupsys-bsd.
Ja oczywiście intuicyjnie zainstalowałem ten z pakietu lpr i dlatego nie
działalo. A tak swoją drogą przydałoby się jakieś ostrzeżnie podczas
instalacji pakietu, żeby takie problemy nie zaskakiwały znienacka.