Re: debian - amd64

Jak doniosl wywiad/kontrwywiad dnia Sat, 18 Mar 2006 08:32:56 +0100
Leaf <leaf@cyb3r.org> napisal(a):

> Hello debian-user-polish,
>
>   Witam, ponieważ zakupiłem płytę
>   http://www.tyan.com/products/html/tigerk8ssa.html
>
>   i oczywiście będzie na niej zainstalowany debian więc się
>   zastanawiam - czy dystrybucja 64 bitowa jest juz na tyle stabilna ze
>   mozna ja użyć w srodowisku produkcyjnym (apache2, php5,
>   mysql5,exim,courier-imap) czy lepiej nie eksperymentować i postawić
>   wersję 32 bitową?
>

> --
> Pozdrawiam, Andrzej Respondek                         mailto:leaf@cyb3r.org
Witam,
tesowałem na Sun v20z (2x Opteron 248) i działa super (serwer bazodanowy, apache i postfix z ssl, samba jako PDC, bind i dhcp)
i działał super. Aż szkoda, że ze względu na wsparcie dla komercyjnego Progress'a musiałem przejść na SuSE :/
  Jerzy <sm0q> Patraszewski
  patrasze{at}wszib{dot}edu{dot}pl
  sm0q{at}rootshell{dot}be