Re: serwer na debianie

Witaj stentor,

W Twoim liście datowanym 17 marca 2006 (22:09:34) można przeczytać:
>      1. jak poczas uruchamiania systemu wylaczyc poszukwianie przez
>      system adresu z serwera DHCP? (kilka dlugotrwalych prob pobrania
>      adresu z serwera DHCP i jak nie znajduje to dopiero uruchamia sie dalej)

/etc/network/interfaces
kluczowe:  inet static
>      2. mam skrypt o nazwie "*internet" w ktorym interfejsowi eth0 jest
>      przypisywany staly adres IP, maska i brama i uruchamiana jest usluga nat. jak
>      zrobic aby ten skrypt uruchamial sie podczas startu systemu?
>      obecnie po zaladowaniu systemu musze go wywolywac recznie :|
>      czy to jest wlasciwe rozwiazanie (skrypt uruchamialny) czy po
>      prostu musze do jakiegos pliku dopisac te linijki z tego skryptu?

Zajrzyj do:
/etc/init.d/ i /etc/rc[0-6].d

>      3. podobnie z wywolaniem apache. jak zamiast recznego wpisywania
>      ./apachectl start zrobic aby serwer uruchamial sie przy starcie
>      systemu?

- Podobnie jak w punkcie 2
- Jezeli zainstalujesz apache z paczki .deb bedziesz mial:
/etc/init.d/apache i bedzie automatycznie uruchamiany.

>      dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi

A prosze bardzo.

--
Pozdrowienia,
 mwarzec