Re: zawiech konquerora kmaila krusader'a

06-03-16, Lech Karol Pawłaszek <ike@kni.univ.szczecin.pl> napisał(a):
> On Thursday 16 March 2006 20:03, Wojciech Ziniewicz wrote:
> [...]
>
> Mistrzu. Po czym masz fusy? Albo skąd szklana kula?
hehe, no cóż - fusy mam po tym że z podobnym problemem borykam sie
_zawsze_ ne debianie ilekroć zainstaluje sida. coś dzieje sie z
dcopserverem, i dopiero rekompilacja daje jakieś efekty (dziwne to
nieprawdaż ? ) . dodatkowo kolega ma problemy z aplikacjami
zaczynającymi sie na "k" :) . moja kula to nic innego jak moja
frustracja wlasnym problemem hehe.

> Ja mam problem z rozpoznaniem gałęzi a Ty problem zdiagnozowałeś. ;-)
>
> :-) Szacuneczek.
pzdr.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com