zawiech konquerora kmaila krusader'a

   no witam serdecznie!
od kilku dni mam problem z uruchamianiem konquerora kmaila krusadera kwrite i tego typu okienkowych rzeczy. Nie wiem dlaczego strasznie długo sie one uruchamiają a gdy już działają to normalnie wszystko chodzi tylko że samo uruchomienie trwa około 2-5 minut. Szukałem troche i nic niestet y nie znalazłem sensownego. Ostatnio miałem problem wogóle z KDE ale jakoś to wszystko ponaprawiałem jednakże tego problemu nie moge obejść, Problemem jest także kdm który nie chce mi działać jako menadżer logowania a np gdm działa jaknajbardziej poprawnie, moim zdaniem jest to problem z jakąs biblioteką graficzną najprawdopodobniej qt ale to tylko sugestia .Mogłby ktos mi pomóc , z góry dziękuje i pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030