Re: mysql 4.1 i bledy w bazach

Witaj Lech,

W Twoim liście datowanym 16 marca 2006 (14:38:48) można przeczytać:

> Ty się z nas nabijasz? Sprawdzasz nasze umiejętności?

nie nabijam sie

> Może inaczej zapytam - co Ciebie zdziwiło tutaj? Że baza działająca na wersji
> 5.0 nie jest zgodna z bazą w wersji 4.1?

nie zdziwilo tak do konca ale troche zastanowilo poniewaz 90% baz
dziala OK tylko 1 czy 2 maja bledy w plikach *.frm

> Spróbuj uruchomić bazę na wersji 5.0 i zrzucić. Ew. podać błędy, które podaje
> 5.0

w tej chwili nie moge poniewaz nie mam serwera mysql 5.0 - siadl mi
serwer i jestem na stable z 4.1 (ewentualnie pozniej na kompie
zainstaluje domowym szybko)

probowalem dac:

mysqlcheck -Aac -u root -p --auto-repair --use-frm

niestety niby wypisuje:

Repairing tables...

postfix.alias
error    : Incorrect information in file: './postfix/alias.frm'

no i nadal nie dzialaja... wiec chyba pozostanie mi sprawdzic czy
dzialaja one na mysql 5.0.

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras