Re: mysql 4.1 i bledy w bazach

On Thursday 16 March 2006 14:23, bieniu gras wrote:
> Witaj lista!
>
> hejka
>
> czy jesli dostaje komunikat od mysql przy starcie ze jakas baza ma
> bledy:
>
> [ERROR] /usr/sbin/mysqld: Incorrect information in file: './baza/baza.frm'
>
> i praktycznie nie mozna przegladac jej to czy mozna jakos temu
> zaradzic ? czy nic nie da sie juz z ta baza zrobic ???
>
> wczeniej chodzila na mysql 5.0 i nie byla zrzucana dumpem tylko
> poprostu katalog z baza przerzucony na serwer w mysql 4.1
>
> dajcie znac pliz

Ty się z nas nabijasz? Sprawdzasz nasze umiejętności?

Może inaczej zapytam - co Ciebie zdziwiło tutaj? Że baza działająca na wersji
5.0 nie jest zgodna z bazą w wersji 4.1?

Spróbuj uruchomić bazę na wersji 5.0 i zrzucić. Ew. podać błędy, które podaje
5.0

Pozdrawiam.

PS: proszę wybaczyć, jeżeli brzmię ostro. Jestem akurat chory, a w takim
stanie granice absurdu mocno się zawężają.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]