asterisk

Poprzednio była pomyłka w temacie wiec jeszcze raz - wybaczcie:

Witam!

To jeszcze raz ja. Czy któryś z szanownych użytkowników używa systemu
asterisk ? Nawet nie chodzi mi o jakąś zawansowaną konfiguracje np. z
kartami ISDN czy analog. Ale np. w połączeniu z modemem telefonicznym może
takie coś pracować jako fax sieciowy... Sprawa wydaje się interesująca tylko
niestety nie znam nikogo kto by używał takiego wynalazku stąd moje pytanie o
doświadczenia związane z systemem. W zasadzie interesują mnie wszystkie
informacje zarówno pozytywne jak i negatywne. Ogólnie wraźenia z używania.

Z góry dziękuję za informacje.
Jacek