Prośba

Jestem studentem informatyki. Aktualnie piszę prace dyplomową "Bezpieczeństwo systemu Linux - poziom C2" Poszukuje materiałów związanych z bezpieczeństwem systemu Debian w odniesieniu do standardu TCSEC a konkretnie jak w temacie do C2.

Muszę postawić Debiana jako serwer usług sieciowych korzystając ze standardowych pakietów zawartych w dystrybucji i jeśli to okaże się wystarczające dla wymagań C2, muszę wykonać czynności, po których system będzie odpowiadał temu poziomowi, dotyczy to także prowadzenia dokumentacji opisanej w TCSEC.

Poszukuję także informacji o historii systemu DEBIAN, jego korzeni i rozwoju.

Wiem, że znalazłbym na pewno większość informacji w sieci ale chciałbym uzyskać informacje jak najpewniejsze.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Marcin Grabowski