Re: Podlaczanie dysku na dziko

On Mon, Mar 13, 2006 at 02:56:46PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:
> 2006/3/13, Sergiusz Pawlowicz
> cóż, z żadnym nie miałem pozytywnych.

To wyraznie musze zaprzeczyc, kontrolery SATA od jakiegos czasu montowane na
wszystkich plytach, nie tylko tych za fortunę, umozliwiaja wyjecie dysku
bez rozlaczania pradu. Jesli na dodatek kupi sie tez dysk SATA,
to w ogole ma sie niemal pewnosc, ze wymienic bedzie mozna
dysk w macierzy na goraco. Oczywiscie niekoniecznie macierzy sprzetowej.

Macierze sprzetowe byly potrzebne, gdy procki byly wolne, teraz kazdy
nowoczesny procek jest w stanie obsluzyc macierz bez wspomagaczy.
Oczywiscie nie 10000TB, ale zakladam, ze rzadko na tej liscie ktos
buduje tak duze macierze.

--
S.