Re: Drukowanie z wine

Dnia poniedziałek, 13 marca 2006 00:52, Wojciech Ziniewicz napisał:

> W takim razie trzeba otworzyć explorera ;) ,a potem gogla, wpisać wine
firefox-a mogę co najwyżej ;) chociaż od jakiegoś czasu mam też pod Debianem
IE 6 SP1
> + cups + printing i przeczytać tego linka ->
> http://www.la-sorciere.de/Wine-HOWTO/wineprintconfig.html

Zwłaszcza że słowa tam nie ma o drukarce na USB ;) (to są właśnie różne
przestarzałe opisy) a w tym jest właśnie źródło problemu. To nie takie
proste.
Chodzi jak linux-a przekonać do drukowania za pomocą polecenia lpr na mojej
drukarce widzianej przez Cupsa jako PSC1510 w Etch-u/Sid-zie.