Re: apt-get dist-upgrade kolejny raz

06-03-08, Paweł 'Róża' Różański <rozie@wp.pl> napisał(a):

>   Radzę przeczytać, co to jest SID i co oznacza słowo 'unstable' po
> angielsku. Albo wiesz, jak sobie radzić z takimi sprawami (mniej lub
> bardziej ręcznie), albo zostajesz przy Sarge.
nawet jak wiesz sobie poradzić , to zadaj sobie jeszcze pytanie czy ci
się _chce_ ? :)

oczywiscie to co powiem jest flamewarogenne :
debian - tlyko i wylacznie na serwer, super rozwiązania, przejrzysta
architektura, może nie super wydajność ale debian nigdy cie "nie
zdradzi". Z biurkiem owszem - można być fascynatem logo debiana, ale
na jak długo i jak bardzo ? :) Sid wydaje mi sie jednak jeszcze zbyt
"niepoukładany".
Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com