Re: Drukowanie z wine

Dnia niedziela, 12 marca 2006 22:24, Wojciech Ziniewicz napisał:
> Może np. udostępnić drukarke pod sambą i wtedy program ją wykryje.
Nie wchodzi w rachubę nie ma mam całej otoczki związanej z sambą. Mój komputer
to samodzielne biurko.
> Albo spowodować żeby  lpr drukował wszystko do pliku i wtedy drukować
> "normalnie"
Właśnie w tym kierunku chciałbym zmierzać. Tylko problem w tym, że w sieci nie
znalazłem niczego co pozwoliłoby mi udomowić polecenie lpr. Po prostu nie
chce zobaczyć drukarki zdefiniowanej w Cupsie.
lpr -PPSC1510 plik
daje mi tylko nieznaną drukarkę - gdyby chociaż można było przekonać wine do
użycia zamiast lpr kprinter -nodialog to juz by było super.
Ale cała obsługa drukowania w wine jest automagiczna i dlatego nie mogę sobie
tego jakoś poustawiać.
W dokumentacji do wine piszą tylko ze powinno działać samo.
Porady ze strony http://linuxprinting.org/lpd-doc.html też nie pomogły, co
ciekawsze printcap był u mnie przez cały czas pusty.