Re: Drukowanie z wine

Witam
Dnia niedziela, 12 marca 2006 21:46, Wojciech Ziniewicz napisał:
> zainstalować wine z cupsem ;)

Nawet fajny pomysł - tylko skąd takie wine wsiąść. W standardowo dostępnych
modułach (aktualnie mam 0.9.9-1) jest paczka wine-print i to by było na tyle
w sprawie cupsa. Kompilacji wine jeszcze nie próbowałem i nie wiem czy coś to
zmieni. Może ktoś ma własnie w tej dziedzinie jakieś doświadczenia.

Co gorsza jakieś manewry ze spoolem w pliku ~.wine/config też nie wchodzą w
grę bo nowe wine tego pliku nie używa. Przynajmniej tak wynika z tego co do
tej pory przeczytałem.