Re: Podlaczanie dysku na dziko

jacek102 napisał.
> Mówiłem o standardzie SATA a nie o dyskach konkretnych producentów którzy
> tych standardów nie utrzymują. Mówisz ze się nie zgadzasz a potwierdzasz(!).
> A tego to akurat nie wiedziałem.
> Rozumiem że dyski się wtedy uszkadzają? Czy tylko hotplug nie działa?
Witam.
Ok rok temu rozmawiajac z elektronikiem doweidzalem sie, ze
hotplug niestety nie zawsze skutecznie dzala i uszkadza dyski
pomimo ich wczesniejszego odmonowania programowego. On zwtczajnie
niepewny.
Jewdnaze wtedy nie rozmawialismy o dyskach SATA, a jedynie o IDE, oraz
SCSI.
Dodatkowe uzyemienie dysku jak powiedzal kolega w kolejnym e-mailu tu
nic nie da.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0