RE: Podlaczanie dysku na dziko

> Interesuje mnie, czy jest bezpiecznie odlaczac i podlaczac hdd, ktory
> znajduje sie w kieszeni, w zwyklym PC, podczas dzialania kompa ;).
> Moze, gdyby wylaczyc jakos dysk z poziomu systemu?

To zależy jaki dysk - standard SATA przewiduje hotplug. Wiec zostaje tylko
kwestia systemu op. Żeby się nie zgubił - najłatwiej domontować po prostu
ten dysk a potem go wyciągnąć. W przypadku IDE to jest jak wcześniej
napisano - zazwyczaj się to udaje ale jest niebezpieczne. Standard nie
przewiduje takiej opcji.

Jacek