Re: Jaki kontroler Raid pod Sarge?

On Sat, Mar 11, 2006 at 11:39:09AM +0100, jacek102 wrote:

> Zawsze rozwiązanie trzeba dobrać w zależności ile masz pieniędzy do wydania,
> jakiej niezawodności i szybkości potrzebujesz ( i to nie koniecznie w takiej
> kolejności).

Tzn. jak sie oblicza ile ma się pieniędzy DO WYDANIA?
Możesz mnie odesłać do jakiejś literatury fachowej?

Co do niezawodnosci i szybkosci owszem, gdyby nie patrzec na parametr
CENA, to wtedy masz szanse wygrac w konkursie na "Najszybsze Urzadzenie
Swiata Ktorego Nikt Nie Potrzebuje Bo Jest Najdrozsze".

--
S.