RE: Jaki kontroler Raid pod Sarge?

>Poza tym mozesz postawic na stacji
>roboczej sambe i z ArcServe ciagnac przez sambe, a nie przez klienta.

No właśnie - to mnie zawsze intrygowało - aby zrzucić na taśmę dane na
serwerze to na stacji z której kopiuje potrzebuje klienta? Czy wystarczy
udział na sambie, ewentualnie udostępnianie pod windą? Jeżeli wystarczy to
po co w ogóle klient?

>To niech sie dalej szanuja - ja nie mam kasy na ich szacunek. Jak
>chcesz wydajnosc to zrob cluster a dane trzymaj na fibre channel.

Zawsze rozwiązanie trzeba dobrać w zależności ile masz pieniędzy do wydania,
jakiej niezawodności i szybkości potrzebujesz ( i to nie koniecznie w takiej
kolejności).

Pozdrowienia

Jacek