RE: Jaki kontroler Raid pod Sarge?

>Mowie o doswiadczeniu z supportem i softem pod windowsa... No i braku
>supportu dla Debiana 3.1 ...

Hmm to nie za ciekawie - na winde też planuje kupić klienta. Napisz co
takiego Ci się nie podoba. Mi głównie ze wolne toto strasznie... Zanim ruszy
cała maszyna to mijają wieki... no i bazy backupu zajmują już 1 Gb...

>Niekoniecznie tylko po linuxem:
>http://www.itefix.no/phpws/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_pa
>ge&PAGE_id=6

No rozumiem ale to i tak nie rozwiązuje problemu ponieważ taśma jest w
serwerze Netware. Z tego co widze to klient jest pod winde. No chyba żeby
wrzucić całość na stacje roboczą a z niej na dysk netware. Ale całość aż
prosi się o kłopoty.

>No to ja administruje 30 wyjatkow od tej regoly w mojej firmie i
>drogie tyle u klientow ;-)

Tylko pozazdrościć. A tak na poważnie - ile już chodzą te dyski NON-Stop?

>Zamiast wyrzucac pieniadze na SCSI, wole postawic 2 Servery z IDE czy
>SATA w HA i mam wieksza niezawodnosc...

A co z wydajnością? Żeby otrzymać podobną musiałbyś łączyć w raid 0 a to już
chyba nie jest niezawodne. No chyba żeby 0+1 ale to wtedy przynajmniej 4
dyski. I zaczyna się robić niewiele taniej... A czy bezpieczniej - hmm żaden
szanujący się producent serwerów nie wkłada do nich takiej konfiguracji -
zgadnij dlaczego?

Pozdrowienia

Jacek