Re: Jaki kontroler Raid pod Sarge?

06-03-08, jacek102 <jacek102@o2.pl> napisał(a):
> Dlaczego niezbyt zadowolony? Mówisz o doświadczeniu na linuxie (debianie)?

Mowie o doswiadczeniu z supportem i softem pod windowsa... No i braku
supportu dla Debiana 3.1 ...

> Rsync to rozumiem backup-jesz na inny serwer linuxowy? No ja raczej tak
> zrobić nie mogę bo tak gdzie mam taśme to stoi Netware.

Niekoniecznie tylko po linuxem:
http://www.itefix.no/phpws/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=6

> Drogie to one może i są ale są przeznaczone do pracy ciągłej, nie tak jak
> SATA i IDE które jest przeznaczone do Desktopów i z samego założenia nie
> wytrzyma pracy ciągłej. W specyfikacji niektórych dysków nawet piszą ile
> może chodzić na dobę/bez przerwy. Na takim dysku tylko czekać aż się sypnie
> - rok, dwa i będzie bo dysku.

No to ja administruje 30 wyjatkow od tej regoly w mojej firmie i
drogie tyle u klientow ;-)
Zamiast wyrzucac pieniadze na SCSI, wole postawic 2 Servery z IDE czy
SATA w HA i mam wieksza niezawodnosc...

Pozdrowienia

Wojtek