Re: Jaki kontroler Raid pod Sarge?

Na stronie ArcServe jest faktycznie notka, ze Debian 3.0 jest jako
client supportowany. Ja jednak jako niezbyt zadowolony uzytkownik
ArcServe oszczedzam sobie licencje na clienta i synchronizuje dane z
serverem do backupu przez rsync (lepiej rsnapshot
http://rsnapshot.org/ ), a pozniej juz z lokalnego dysku zapisuje na
tasme.

Przylaczam sie do opini, ze lepiej kupic RAID do SATA - dyski SCSI sa
o wiele za drogie, a tak olbrzymiej roznicy nie ma.

Pozdrowienia

Wojtek