Jaki kontroler Raid pod Sarge?

Witam wszystkich!
Zamierzam kupić kontroler Raid SCSII do serwera.
W zasadzie jest to taka lepsza stacja robocza wiec ma sloty PCI.
Czy ma ktoś doświadczenia w tego typu konfiguracjach na sargu?

Planuje założyć 2 dyski SCSII w mirorze. Ostatnio słyszałem również
opinie ze zdecydowanie lepiej jest włożyć jednak przynajmniej 3 dyski
i założyć raid 5. Argumenty podawane były takie: w mirorze
przy uszkodzeniu logicznym dysku na drugim wyrównuje się dokładnie
to samo i mamy dwa zepsute dyski...( z uszkodzonymi logicznie danymi)
natomiast przy rajdzie 5 z sumy kontrolnej zawsze po wymianie dysku
dostajemy dobrą wersje... Czy to naprawde tak działa ? A może lepiej jest
nie kupować kontrolera RAID a kopiować całość np. w cronie co noc na drugi
dysk? Wtedy zostanie tylko odpalenie LILO/Grub po padzie.

Oczywiście do tego będą backupy. W planach jest zakup ArcServe dla linux-a.
Pani co to sprzedaje Zapewniała ze działa pod 3.0. Czy używa ktoś arcserva
pod debianem? Czy działa z openfile-mi? Dodam jeszcze ze będzie to tylko
klient Arcserve a całość będzie backupowana na innym serwerze ze strimerem.

Za wszystkie informacje z góry dziekuje.
Trantitell