Re: [FLUG] Nowy komputer i w nim Debian Etch.

Jak doniosl wywiad/kontrwywiad dnia Tue, 07 Mar 2006 01:35:17 +0100
Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> napisal(a):

> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Dziekuje za wszystkie porady. Prosilbym jeszcze o
> opinie ktra plyte glowna lepiej uczyc dla tego
> komputera Gigabyte, czy tez MSI ?
> --
-- ciach
Witam,
Od paru lat składam i serwisuję komputery, i co do MSI to mogę zdecydowanie polecić, jeżeli nie zależy ci na bajerach
typu dodatkowe śledzie, firewire, kabelki itp. Jest to płyta b. stabilna /* podobnie jak i Gigabyte */
a sporo tańsza. Ogólnie bardzo polecam - jako firme.
Żeby nie sprowokować niepotrzebnych dyskusji - gigabyte'y TEŻ są b. dobre, mają więcej dodatków i bogatsze wyposażenie,
ale są droższe. Stabilność samych płyt obu firm jest b. porównywalna.
  Jerzy <sm0q> Patraszewski
  patrasze{at}wszib{dot}edu{dot}pl
  sm0q{at}rootshell{dot}be