Re: Internet - autostart

06-03-05, Mariusz Ufnal <umariusz@bydgoszcz.home.pl> napisał(a):

> Tak się zastanawiam czy nie odcinasz na firewallu jakiś portów które są
> potrzebne do działania innych usług, a może odciołeś  sobie looopback

Firewall jest dobry, ponieważ jak uruchomię normalnie np. ./firewall
to wszystko działa, komunikacja z serwerem, loopback itd.

Próbowałem usunąć go z /etc/ppp/ip-up i dalej to samo zatrzymuje się na:

Mar  6 01:04:46 debian pppd[2881]: Script /etc/ppp/ip-up started (pid 2890)
Mar  6 01:04:47 debian pppd[2881]: Script /etc/ppp/ip-up finished (pid
2890), status = 0x0

Chodzi po prostu o to że pppd nie powraca do linii komend (widać to w
poprzedniej wiadomości jak opisywałem "ręczne" połączenie)