[OT] Dyski Samsunga (było: Re: Nowy komputer i w nim Debian Etch.)

On Sat, Mar 04, 2006 at 05:27:44PM +0000, wartan wrote:

>mam "Nvidie 6800 GT "  i niech zmieni sobie samsunga na jakiegos WDC z
>16 mb cache. Swoją drogą nie wiem dlaczego zawsze ktoś kto składa
>komputer zawsze stara się pociągnąć wielki i drogi procesor kosztem
>dysku i płyty gł

Widzisz, ja akurat nie dam złego słowa powiedzieć na dyski Samsunga,
przynajmniej te z linii P80.

Do demonów prędkości może nie należą, ale wolne bynajmniej też nie są.

Za to sprzedanych u nas w firmie mamy ich najwięcej (sporo ich poszło
w przetargach) i co ciekawe, _żaden_ nie wrócił (w przeciwieństwie do
Seagate, Hitachi, WDC i Maxtorów - chyba w takiej kolejności, jeśli
chodzi o (malejącą) awaryjność, ale Hitachi zdecydowanie najmniejsza
próbka poszła; Hitachi i Samsunga używam w domu i nie marudzę ;-).

--
Jacek Politowski