Re: Internet - autostart

06-03-04, Mariusz Ufnal <umariusz@bydgoszcz.home.pl> napisał(a):

> Nie za bardzo rozumiem tą kombinację, ale jeśli twoja komenda łączenia
> wyglądanp. tak: pppd call nazwa_skryptu, to mugłbyś dać
> w /etc/network/interfaces taki wpis:
>
> auto ppp0
> iface ppp0 inet ppp
>         provider nazwa_skryptu
... cut ....

Dzięki Twoje rozwiązanie jest znacznie krótsze niż moje, wypróbowałem
i działa, ale skutek końcowy jest taki sam, podczas startu zostaje
nawiązane połączenie i koniec, dalsze serwery nie startują, pomaga
tylko reset serwera, zatrzymuje się w takim momencie

Script /etc/ppp/ip-up started (pid 2234)
Script /etc/ppp/ip-up finished (pid 2234), status = 0x0

W /etc/ppp/ip-up jest skryp firewalla (to chyba jest problemem, ale
tez chcę aby automatycznie startował)

Jeszcze raz napisze, wcześniej robiłem to ręcznie i działa poprawnie,
ponieważ uruchamiałem połaczenie w tle np.

pppd call sktypt &

tu także pojawia się komunikat

Script /etc/ppp/ip-up started (pid 2234)
Script /etc/ppp/ip-up finished (pid 2234), status = 0x0

wtedy naciskam Ctrl-C, Enter etc. i powraca do

debian:/#