Re: Internet - autostart

Dnia 04-03-2006, sob o godzinie 15:44 +0100, Jarek Buczyński napisał(a):

> [...]
>

> d_start() {
>               start-stop-daemon --start --quiet --background
> --make-pidfile --pidfile $PIDFILE \
>               --exec `pppd ...........`
> }
>
> update-rc.d moj_skrypt defaults 16 (16 to tak prawie po sysklog, klog)
>
> --background uruchamia w tle (odpowiednik &)
>
> Problem w tym że nie wiem jak zrobić jeszcze to "Ctrl+C", bo inaczej
> podczas startu połączenie zostaje nawiązane, ale na tym koniec, dalsze
> skrypty nie startują i system się zatrzymuje :(
>
> Nie jestem pewny czy to najlepsze rozwiązanie, ale innego nie znam.

Nie za bardzo rozumiem tą kombinację, ale jeśli twoja komenda łączenia
wyglądanp. tak: pppd call nazwa_skryptu, to mugłbyś dać
w /etc/network/interfaces taki wpis:

auto ppp0
iface ppp0 inet ppp
        provider nazwa_skryptu

"nazwa_skryptu" to skrypt z parametrami połączenia w /etc/ppp/peers/

Wtedy połączenie startuje automatycznie podczas startu systemu.

Wyłączenie: 		ifdown ppp0
ponowne włączenie ifup ppp0

> --
> Pozdrawiam