Internet - autostart

Witam

Połączenie z netem mam przez ppp0, w katalogu /etc/ppp/ip-up.d, mam
skrypt firewalla, który startuje automatyczne przy połączeniu,
połączenie nawiązuję ręcznie przez

pppd ..... & i pózniej Ctrl+C

dlatego w tle ponieważ wtedy mogę dalej pracować, w konsoli (putty),
jeżeli nie uruchomię w tle wtedy muszę uruchamiać drugi raz putty. Ale
o co chodzi, chciałbym aby to połączenie samoczynnie zostało
wystartowane przed wszystkimi innymi serwerami, skryptami etc.,
zrobiłem więc tak

w /etc/init.d napisałem skrypt (oparty na szablonie skeleton)

d_start() {
              start-stop-daemon --start --quiet --background
--make-pidfile --pidfile $PIDFILE \
}

update-rc.d moj_skrypt defaults 16 (16 to tak prawie po sysklog, klog)

--background uruchamia w tle (odpowiednik &)

Problem w tym że nie wiem jak zrobić jeszcze to "Ctrl+C", bo inaczej
podczas startu połączenie zostaje nawiązane, ale na tym koniec, dalsze
skrypty nie startują i system się zatrzymuje :(

Nie jestem pewny czy to najlepsze rozwiązanie, ale innego nie znam.