Nowy komputer i w nim Debian Etch.

Witam.
Nasz kolega Mikolaj Menke cwilowo nie moze czytac grup linuxowych.
On poprosil mnie o przekazanie nastepujacego pytanioa.
Czy w nowym komputerze uda sie zainstalowac Debian Etch i
czy on w nim bedzie wszystko obslugiwal. Oto parametry
komputera.
SATA II na chipsecie Intel ICH7, czy
uda się zainstalować? Poza tym nie wiem czy wybrać nVidię
czy może ATI i jak jest ze wsparciem dla PCI-E? Ogólnie
planuję mniej więcej taki sprzęt:
- P4 LGA775
- jakaś płyta główna Gigabyte z SATA
- grafika na PCI-E
- Pentium 4 2,66 GHz LGA775
- płyta główna Gigabyte 8I945GMF SATA, PCI-ex, SND
- 512 MB DDR II (co to jest DDR II?)
- Samsung 160 GB SATA
- grafika albo nVidia PCI-E GF 6600 128MB DDR TV/DVI albo ewentualnie
jakiś ATI na PCI-E (jaki?)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0