Re: cron i aptitude update, upgrade

> [ciach]
> Nie wyobrazam sobie jednak autoamtycznej aktualizacji w srodowisku
> produkcyjnym, bo to tylko proszenie sie o klopoty. Jaka masz
> gwarancje, ze zaktualizowana paczka bedzie dzialac rownie dobrze
> jak jej wczesniejsza wersja? Nie chodzi tylko o jakies nowe bugi,
> ktore mogly zostac zgloszone juz po wypuszczeniu nowej wersji
> pakietu, ale takze o to, ze podczas aktualizacji pakietu moze sie
> zmienic jego konfiguracja.
> [ciach]

Witam,

Mam na kilku serwerach (mniej lub bardziej produkcyjnych), na których stoi
stable (dla testing lub sida bym się oczywiście nie odważył!) wpisane w
cronie:

/usr/bin/apt-get -q update && /usr/bin/apt-get -q -y dist-upgrade

A w /etc/apt/sources.list:

deb http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free

Tak jest od kilkunastu (kilkudziesięciu?) miesięcy -- z przerwami oczywiście
na przejścia ręcznie potato->woody->sarge -- i działa (chociaż zdaję sobie
sprawę z ryzyka:)).

Wydaje mi się w ogóle, że cała dyskusja nie dotyczy wersji stable -- z moich
doświadczeń (i mam nadzieję, że nie tylko) wynika, że Debian stable jest
bardzo stabilny i przecież nawet poprawki bezpieczeństwa są tak robione, by
zostawić stary pakiet, zmieniając w nim tylko to, co jest błędne...

pzdr,
jmb

PS. Ale jeśli ktoś zrobi tak, jak ja, to nie biorę żadnej
odpowiedzialności! :)