Re: kontorler SATA

Dnia Tue, Feb 28, 2006 at 08:23:28PM +0100, Krzysztof Jastrzębski napisał:

> Uważaj żeby to nie był SATA II (ICH6) bo instalator Sarge się wyłoży
> ("brak urządzenia do spartycjonowania").
> Problem do przejścia
> (http://www.jastrzebscy.pl/debian_on_sata_howto.html) ale trochę trzeba
> się pobawić.

No niekoniecznie. Używam Sarge'a na płytach z ICH6 (głównie Intel Avalon)
i bez problemu się bootuje/instaluje. Jak do tej pory miałem tylko raz
problem z Sarge (oraz z Etchem) na ICH7. Ale że w firmie mam dowolność
w wyborze systemów to postawiłem na tym FreeBSD 5.4.

Z tymże to było jakieś 5 miesięcy temu. Nie wiem jak teraz wyglądałaby
instalacja np. Etcha. Serwer działa, więc go ruszyć nie mogę i nie chcę.

Pozdr.
Rafał

--
Pozdr.