Re: przenoszenie systemu przez cp -a

Nie mogłem się powstrzymać od jednej drobnej poprawki.

On Tue, 28 Feb 2006 08:18:22 +0100, Marcin Owsiany wrote:
[...]
> Tak. Cat nie robi nic poza kopiowaniem standardowego wejścia na wejście.
> Kończy, kiedy na wejściu osiągnie EOF (koniec pliku), albo pojawi się
> błąd odczytu albo zapisu.
> Tak naprawdę to nawet otwieranie tego wejścia i wyjścia robi za niego
> shell.

cat plik
sam otwiera plik do odczytu, shell nie ma z tym nic wspólnego,
cat < plik
czyta ze standardowego wejścia i wtedy rzeczywiście plik otwiera shell.

--
Michał Politowski
Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.