Re: Ipod

Dnia 27-02-2006, pon o godzinie 07:06 +0100, Mateusz Halaba Ambasador
Fedora Core napisał(a):
> Witam czy ktoś z was podłanczał kiedyś ipoda?? jak tak to niby jako co??
> bo pod dyskiem SCSI jak aparat mi nie działa

iPod jest widziany jako zwykła masowa pamięć USB, czyli tak jak
większość aparatów i wszystkie pendrive'y, dyski zewnętrzne USB itp.
Jeśli u Ciebie nie działa pokaż nam co dmesg podaje w momencie gdy
wsadzasz iPoda do portu USB i powiedz z którego jajka korzystasz. Jeżeli
coś nie pójdzie najlepiej spróbować ze standardowym jajkiem Debiana, to
pozwoli dowiedzieć się, czy to wina sterowników (lub ich braku), czy
sprzęt jest walnięty.

Jeżeli uda się podmontować iPoda trzeba znaleźć jakieś narzędzia do
wrzucania piosenek na niego. GTKPod radzi sobie dobrze, korzystam z
niego, w razie jakiś problemów daj mi znać. AmaroK i Banshee mają
wbudowaną obsługę iPoda, powinny też dobrze działać.
--
Andrzej Mendel