Re: [OT] bylo o jakichs pierdolach

On Sun, 26 Feb 2006 19:17:57 +0000
"Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

> nie to mnie dziwi , zadziwia mnie nadal taki fenomen:

Mnie zas zadziwia inny.

> -ktoś postanowił poszukać w goglach o "CENZURA" - jest zupełnie ciemny
> , nie ma pojęcia co to jest lista dyskusyjna, pewnie nawet nie zna
> pojęcia "pulpit" albo "folder". mimo to, kopiuje (chyba losowo
> wybrany) adres mejlowy czegoś co pomoże mu dotrzeć do osob
> posiadających "CENZURA". powtarzam - koleś pewnie nie wie co to jest
> lista, co to jest linux , pewnie nie  zna pojęcia "kleinta pocztowego"
> bo uzywa inerfejsu wirtualnej polski, nawet pewnie nie potrafi włączać
> kompa - a jednak udało mu sie napisać na liste ;) . Odczuwam dziwny
> mentalny dyskomfort.

"Koles" pewnie wie co to lista, wie tez co to linux, zna takze
pojecie "klienta pocztowego", potrafi nawet "wlaczyc kompa", jednak nie
przeszkadza mu to ciagnac dalej watku, dzieki ktoremu punktuje w
googlarce jakies tam stroiki. Odczuwam (cholerny) dyskomfort.

nmsp.

--
Piotrek Bińkowski  |  Nie jest tak, że kiedy laik wymyśli sobie jakieś
  UnRegistered     |  wygodne dla siebie regulacje, to będzie mógł ich