Re: programowy stroik do gitary

On Fri, Feb 24, 2006 at 02:06:59PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> no nie moge ;)

Wojtku, grasz na "wiosle", wiec moglbys odpisac jak sie je stroi
ze sluchu. To cenna umiejetnosc, bo przeciez nie zawsze pod reka
jest jakis komp., a gitarzysci powinni sobie nawzajem pomagac ;)

> odkąd siedze na listach ,nie moge sobie zdać sprawy jak mozna wysłać
> takiego mejla , kto to w ogole jest i jak znalazł naszą liste..

Ja dostalem kiedys maila od osoby, ktora korzystajac ze strony
kontaktowej na www.debianusers.pl napisala, ze bardzo chcialaby
tworzyc piosenki i nagrac plyte, ale niestety nie wie jak sie za
to zabrac. Moze chcesz jej adres? ;)

Pozdrawiam,

P.