Re: amavis + clamav + spamassassin

Witam,

Dnia Thu, Feb 23, 2006 at 01:22:40PM CET, debi napisał:

> Nawet na pewno czegoś nie zrobiłem.. przegooglowałem opisy instalacji
> tychże programów i tak przy instalacji wychodziło, że idzie zgodnie z
> nimi - co prawda z tych co czytałem wszystkie były dla sendmail'a a ja
> mam postfix'a ale poza różnicami w MTA nic więcej nie zauważyłem.

W postfixie wlaczony filtr do amavisa?
W amavisd-new wlaczone skanowanie anty*? /usr/share/amavis/conf.d/20-package
Po trzecie, z tego co pamietam z wlasnych testow (na etch), to amavis
nie do konca skanuje maile wyslane z sieci lokalnej, pewnie sie
gdzies to przelacza ale mi to akurat pasuje i nie szukalem tego.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.:      ciacho#ciacho%pl ciacho#jabber%org http://ciacho.pl      :.
.: "Praca pracą, pieniądze pieniędźmi ale o kobiete trzeba dbać" :.