amavis + clamav + spamassassin

Witam grono ekspertów

ech, zachciało mi się mieszać ;-)

Zainstalowałem na Sarge amavis'a, clamav'a i spamassassin'a oczywiście
standartowo przez apt'a i po przesłaniu testowego e-maila wyszła
kiszka bo ten zestaw go przepuścił...
Nawet na pewno czegoś nie zrobiłem.. przegooglowałem opisy instalacji
tychże programów i tak przy instalacji wychodziło, że idzie zgodnie z
nimi - co prawda z tych co czytałem wszystkie były dla sendmail'a a ja
mam postfix'a ale poza różnicami w MTA nic więcej nie zauważyłem.

Doradźcie co poustawiać albo gdzie w sieci popatrzeć żeby ten zestaw
zadziałał.
Ja już nic nie wymyślę.

Pozdrawiam,

Marcin Walka