Samba jako kontroler domeny

Ustawiłem sobie sambę jako kontroler domeny na serwerze. Mam różne
stacje windowsowe które logują się do kontrolera bez problemu. Mam
również kilka linuxów i tu jest problem.
Po bojach udało mi się ustawić je tak aby logować się do domeny.

Domena TEST
użytkownik moniek

Loguję użytkownika  TEST+moniek
bardzo ładnie zostaję wlogowany do domeny tylko co dalej. W jaki sposób
mogę podmontować zasoby tego użytkownika?
W windowsie, wiadomo, jest plik ze skryptem określony w pliku
konfiguracyjnym samby na serwerze i zasoby pięknie się montują. Na
linuxach niestety zostaje mi tylko mount i dodatkowe podawanie hasła.
Wiem, że można w fstab, ale wtedy nijak się to ma do zalogowanych
użytkowników.

Chcę po prostu w zależności od zalogowanego użytkownika mieć podmonowane
odpowiednie zasoby z odpowiednimi prawami.

Czy tego się nie da zrobić na dostępnych programach linuxowych?
--
Robert Mońka