Re: Licznik ruchu w sieci

Dnia Wed, Feb 22, 2006 at 02:24:57PM +0100, Infect napisał:

> Troche pogoglowalem ale nic sensownego nie znalazlem, zwracam sie do
> Was z prosba wielka :] moze ma ktos gotowy skrypcik ktory ladnie
> bedzie zliczal caly ruch w malej sieci , mam limity i TOYA chyba ostro
> zaczyna przeginac i obcina limicik , wg moich danych jakie mam z
> roznych wingrozowych licznikow jestem w plecy 2-4 giga/m-c,
> musze miec czarno na bialym ze od tego dnia do tego wyszlo/weszlo tyle
> i tyle , server stoi na debianie , dzieli lacze na 4 kompy , jesli
> mialby ktos taki skrypcik i moglby sie podzielic bede bardzo wdzieczny

Polecam IPfm (http://robert.cheramy.net/ipfm/) i do tego
http://scripfm.sourceforge.net/index_pl.php

W Debianie IPfm jest w pakietach, natomiast pod FreeBSD znajdziesz to w
portsach. Uzywam tego na obu takich systemach i sprawuje się bezbłędnie.

Polecam.

Pokazałbym zrzut, ale jest to niedostępne z sieci publicznej. Powiem
tylko, że dotychczas zmierzyłem tym ruch na ponad 2.5 TB :)

Rafał
--
Pozdr.
Rafal Bujnowski