Licznik ruchu w sieci

Witam !

Troche pogoglowalem ale nic sensownego nie znalazlem, zwracam sie do
Was z prosba wielka :] moze ma ktos gotowy skrypcik ktory ladnie
bedzie zliczal caly ruch w malej sieci , mam limity i TOYA chyba ostro
zaczyna przeginac i obcina limicik , wg moich danych jakie mam z
roznych wingrozowych licznikow jestem w plecy 2-4 giga/m-c,
musze miec czarno na bialym ze od tego dnia do tego wyszlo/weszlo tyle
i tyle , server stoi na debianie , dzieli lacze na 4 kompy , jesli
mialby ktos taki skrypcik i moglby sie podzielic bede bardzo wdzieczny
:]

--
Peace
 Infect