Re: testy wydajnościowe dla kart graficznych

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że wartan napisze:

> Nie pewnie ze nie będzie jakiegos niewiadomo jakiego wyniku jednak
> chodzi mi o same testy o programy do testowania nawet opengl
> nazwy programów. Pewnie nie koniecznie w linuxie będzie chciało cos
> chodzić pod directX :).

Drugi link zaprowadziłby cię ostatecznie do dyskusji nt. OpenGL
w WV, gdzie z jednej z pierwszych wypowidzi dowiedziałbyś się
o nowej warstwie tłumaczącej DirectX <-> OpenGL dla Wine.

> chodzi mi o to że nie znalazłem żadnego programu
> do testowania kart graficznych. Wspominając ponownie gre Tactical Ops,
> to tam widziałem różnice: mianowicie w windows pod opengl miałem u
> siebie około 260 klatek na sekunde w tunelach :) a w linux średnio około
> 80 więcej dlatego napisałem że widziałem różnice w działaniu, chodziło
> mi raczej o sama nazwę programu tj "Linuxowego testopengl'a"  :)

Nazwa takiego programu była w pierwszym linku.

dziękujębardzo

--
Jacek Kawa